ΜΟΝΟΙ ΓΑΡ ΤΟΝ ΤΕ ΜΗΔΕΝ ΤΩΝ ΔΕ ΜΕΤΕΧΟΝΤΑ, ΟΥΚ ΑΠΡΑΓΜΟΝΑ ΑΛΛΑ ΑΧΡΕΙΟΝ ΝΟΜΙΖΟΜΕΝ
(ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΔΕ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΟΧΙ ΗΣΥΧΟ ΑΛΛΑ ΑΧΡΗΣΤΟ)
[ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ, ΙΙ 40], ΟΙΔΙΠ.

7.4.10

ΑΝΟΜΙΑ 1

Από σήμερα (7/4/10) θα αρχίσει μια σειρά αναρτήσεων με καθημερινά και μη θέματα που αναδεικνύουν την ηθελημένη η άθελη ανεπάρκεια αυτής της δημοτικής αρχής. Αυτή η ανεπάρκεια ανεξάρτητα αν είναι ηθελημένη ή μη ηθελημένη είναι επιζήμια για την κοινωνία.
Οι κύριοι που σήμερα είναι οι υπεύθυνοι της τύχης του δήμου μας (δυστυχώς πλην ενός) είναι οι ίδιοι κύριοι που εδώ και τρεισήμισι χρόνια έφεραν τον τόπο μέχρι εδώ.

Η ευθύνη είναι συλλογική και ας μερικοί νομίζουν ότι μπορούν να ξεφύγουν με φτηνές δικαιολογίες του στυλ : Α) Εκτελούσαμε εντολές δημάρχου. Β) Δεν άκουσα τίποτα δεν είδα τίποτα, δεν γνώριζα τίποτα.

Και καλόπιστα αν δεχθούμε τα ανωτέρω τότε πώς εξηγείτε ότι και σήμερα συνεχίζετε σχεδόν η ίδια πολιτική.

Ο ρόλος της διοίκησης τα τελευταία χρόνια έγινε απλώς «οικονομική - τεχνοκρατική». Μέλημα της έγιναν μελέτες και τεχνικά έργα πολλά άχρηστα και κάποια χρήσιμα με σκοπό μόνο μόνο πως να περάσουν περισσότερα χρήματα από τα χέρια τους (άραγε γιατί;) Χάθηκαν χρήματα και χρόνος με τα μόνα κίνητρα προσωπικά οφέλη για διάφορους όπως: Εξουσίας, πολιτικής, προσωπικής ματαιοδοξίας, προσωπικού ή οικογενειακού οικονομικού οφέλους κλπ.

Και όλοι οι κύριοι ξέχασαν γιατί ασχολήθηκαν με τα κοινά, ξέχασαν ότι εκτός από τα οφέλη υπήρχαν και υποχρεώσεις, ξέχασαν ότι έπρεπε να προσφέρουν ώστε ο τόπος να πάει μπροστά. Ξέχασαν ότι διοίκηση δεν είναι μόνο διαχείριση κονδυλίων ή επιτήρηση έργων που και αυτή σήμερα αποδεικνύετε πλημμελής. Ξέχασαν ότι εκλέχτηκαν για να προσφέρουν και όχι μόνο να κερδίσουν. Ξέχασαν ότι τα καθήκοντα τους πρέπει να είναι ηγετικά και πάνω από όλα να τηρούν, να προασπίζονται και να επιβάλουν νόμο.

Και πάνω από όλα το δίκαιο και την ισονομία των δημοτών.

Εμείς ευχαριστούμε όλους εσάς που μας στείλατε καταγγελίες και υλικό και σας παροτρύνουμε να κάνετε τις καταγγελίες σας και στο Δήμο. (Αλήθεια γνωρίζετε ότι με την μεταρρύθμιση Καλλικράτη στους δήμους θα υπάρχει και θεσμός του συνηγόρου του πολίτη).

Εμείς τις επόμενες μέρες θα παρουσιάζουμε θέματα που μας αναδείξατε και σε εμάς αποδεικνύουν ότι ο Δήμος Παγγαίου ηθελημένα (πάντα για εμάς) συνεχίζει το δεν βλέπω, το δεν άκουσα, και την απόλυτη απάθεια προς διάφορες παραβάσεις.

Τα κίνητρα αυτής της συμπεριφοράς τα αφήνουμε σε εσάς να τα ανακαλύψετε. Και έτσι συλλογικά να βγάλουμε το συμπέρασμα ποιοι πράγματι ωφελούνται από την ΑΝΟΜΙΑ που έγινε θεσμός και κανόνας πλέον στα μικρά και μεγάλα του Δήμου Παγγαίου.

Σαν πρώτο θέμα έχουμε την άναρχη δόμηση.

Τα τελευταία χρόνια γίναμε μάρτυρες ενός φαινομένου που βλέπαμε πως ορισμένοι χωρίς καμία παρατήρηση από την δημοτική αρχή και μάλιστα πολλές φορές και με την συνδρομή της δημοτικής αρχής έφτιαξανναν παράνομα τοιχία, κατασκεύες, μπαζώνανε ρέματα για να αυξήσουν την γη τους κλπ.



Εμείς σήμερα δημοσιεύουμε μία καταγγελία και θα εξετάσουμε μία όχι και πολύ μεγάλη κατασκευή αλλά και αν και μικρή έχει τεράστιο αντίκτυπο σε δημόσιους και κοινόχρηστους χώρους και είναι πολύ πρόσφατη ώστε να φταίει κάποιος άλλος για τα κλειστά μάτια.

Ο δημότης επιχειρηματίας τελείως αυθαίρετα με το έργο του αφαιρεί 25-30cm από ένα ήδη στενό πεζοδρόμιο, καθώς και άλλα 25-30 cm από τον δρόμο.



Και εμείς (μαζί με τον καταγγέλλοντα) θέτουμε τρία ερωτήματα προς τον Δήμο Παγγαίου.

Α) Ποιανού δουλειά είναι να σταματήσει αυτή την αυθαιρεσία;

Β) Ποιανού δουλειά είναι να διαφυλάξει τους κοινόχρηστους χώρους;

Γ)Τι θα γίνει αν ο άλλος γείτονας ακολουθήσει το καλό παράδειγμα και κλέψει και εκείνος άλλα 25-30 cm από την άλλη μεριά του δρόμου; Σίγουρα τίποτα σπουδαίο απλώς το ήδη στενό στενάκι θα είναι μικρότερο κατά μισό μέτρο.

Τα συμπεράσματα δικά σας.



8 σχόλια:

  1. αντί να το κλείσουν αυτό το παλιομάγαζο τολμάνε και κάνουν και τα στραβά μάτια στις παρανομίες του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλα ρε ενεργε τα 30 εκατοστα σε πειραξαν; εδω ολοκληρο ρεμα μπαζοζε πρωην αντιπροεδρος αυτης της διοικησης για να μεγαλωσει το οικοπεδο του για να το γεμιζει σκουπηδια. Δεν λεω σωστα τα γραφεις γιατι 30 εδω 30 εκει τοσο καιρο οι κοινοχρηστοι ολο και μικρενουν, αλλα υπαρχουν και πιο κραυγαλεα απο το σημερινο σου σχολιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να υποθέσουμε οτι θα ακολουθησουν και αλλα...πιο μεγαλα..
    ενεργε δικιο εχεις..
    ποσοι γυρω γυρω απ το χωριο εκει στις ακρες περιφρασουν το βουνο και το κανουν κτημα τους;
    θα περνουν παραδειγματα απο τα μοναστηρια μας..για δειτε τον αγιο δημητρη...τον αη γιαννη...τον αξιον εστι...την εικοσιφοιννισα...ολοι περιφρασουν, ολοι επεκτεινονται στα γυρω βουνα...χτιζουν και τσιμεντονουν τα παντα στο ονομα του πατρος, του ιου και του αγιου πνευματος...ΑΜΗΝ ομως..γιατι κανεις δεν κανει κατι...δημος..δασαρχεια..νομαρχιες..φαυλοι και ομοκεντροι κυκλοι εξουσιας και συμφεροντων...μας αποβλακωνουν και μετα ειναι κρατος εν κρατει..
    πολλοι περπατουν σ αυτα τα μερη..και δε θελει πολυ για να προσεξει κανεις ολα οσα γινονται..
    εδω ακουσα οτι το παλιο γηπεδο της Γεωργιανης το χαν δηλωμενο για χωραφι 15 διαφορετικα ατομα...
    ολοι αυτοι οι αθλιοι εκμεταλευονται τους πολλους προς το συμφερον τους..
    κοσμε μη χαφτεις τα ψεμματα τους..σκεψου και δρασε αναλογα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και βέβαια θα ακολουθήσουν και άλλα, αλλά μην υποτιμάται τα 30 εδώ και εκεί, τα μεγάλα και τα μοναστηριακά έπονται. Αναφέρουμε αυτά τα "μικρά" τώρα γιατί είναι πρόσφατα και έχουν να κάνουν με την σημερινή διοίκηση που μας το παίζουν στην τηλεόραση Άγιοι που ήρθαν να σώσουν τον Δήμο και μας κάνουν και χατήρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι χατήρι δεν κάνουν καλλίτερα χαρακίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Προσεξε μην ξεφυγεις paggaiosos και γινεις Αυτιας, Ευαγγελατος κτλ.


    Αμα ειναι ενοχλητικα τα 30 cm όπως αναφέρεις ακριβως απεναντι εχει σπίτια που ειναι ακριβος διπλα στο δρόμο με ούτε ίχνος πεζοδρομίου.Και δεν αναφερομαι απαραίτητα σε παμπαλαια σπίτια...
    Επισης, δεν γνωρίζεις αν ο συγκεκριμενος ιδιοκτήτης είναι απο αυτούς που "τραβήχτηκαν" ποιο μεσα για τη δημιουργία πεζοδρομιου, μειωνοντας την ιδιοκτησια τους, σε αντιθεση με κτίσματα διπλανα και όχι μόνο...

    Επισης γνωρίζω ότι η παρακείμενη στάση ήταν ( ειναι ακομη ?) στην ιδιοκτησια του κυρίου του καταστήματος και την είχε κατασκευάσει και παραχωρησει στη κοινοτητα τοτε, πλέον δήμος για εξυπηρετηση των ντοπιων. Αμα θέλει αύριο τη γκρεμίζει και δεν δίνει λογαριασμο σε κανενα ( λεμε τωρα...)

    Επισης, συμφωνω σε όλα τα λεγομενα του κυριου ανωνυμου που αναφερεται στα μοναστηριακα αυθεραιτα κτλ...

    ΥΣ. Γιατι όλοι αυτή η ανωνυμια? Θα σας πεσει η μύτη ή ο κόλος αν δωσετε ενα αναγνωριστικο όνομα?
    ΥΣ2 Εγω πιστευω και βλέπω ότι το χωριο μας διακατεχεται απο επιφανεικη θρησκευτικότητα και απο βαθεια...ζήλια, φθόνο και κακία για το γείτονα και για καθε τι καινουργιο και "ξενο" απο τη περιοχη.
    Ελπιζω και πιστευω στη νεολαια/νεες γενιες να ξεφύγει απο αυτα μιας και εχουν "περπατησει" εξω απο το χωριο και εχουν δει-γνωρισει περισσότερα.
    Τι μέλλον θα δείξει αν θα νικήσουν οι "δεινοσαυροι" ή τα νεα παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητε Νεκταριε..
    Καμια φορα το να μην φαινεσαι απο τον πρωτη στιγμη ειναι "καλο"..και εχει και πλακα!

    Κι αυτο γιατι τοτε βλεπεις τις κινησεις πανικου και βλακειας που προκαλει ακριβως αυτη η ανωνυμια σε ολους αυτους που χουν χεσμενη τη φωλια τους..
    Δεν προκειται για δειγμα αδυναμιας ή φοβου απλα στις μικρες κοινωνιες πολλες φορες πρεπει να παιζεις το παιχνιδι της γατας με το ποντικι..

    Εξαλλου σιγα σιγα οταν και αλλοι γραφτουν επισημα στο φορουμ τοτε θα μπορουν να γινουν πιο ξεκαθαρες και ανοιχτες συζητησεις..
    Για την ωρα ας δουμε τι αλλο εχει να μας παρουσιασει ο Ενεργος Δημοτης...
    καλο απογευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φίλε Νεκτάριε όπως είπα
    Και βέβαια θα ακολουθήσουν και άλλα, αλλά μην υποτιμάται τα 30 εκατοστά εδώ και εκεί, τα μεγάλα και τα μοναστηριακά έπονται. Αναφέρουμε αυτά τα "μικρά" τώρα γιατί είναι πρόσφατα και έχουν να κάνουν με την σημερινή διοίκηση που μας το παίζουν στην τηλεόραση Άγιοι που ήρθαν να σώσουν τον Δήμο και μας κάνουν και χατήρι!
    Όσα είπες για στάσεις και παραχωρήσεις μπορεί και να ισχύουν(ελέγχονται) αλλά αυτό δεν του δίνει το δικαίωμα να κλέβει και από τον δρόμο! Αν όλοι αρχίσουμε να κλέβουμε τότε δεν θα μείνει δρόμος για δρόμος. Η αναφορά (αν θες η επίθεση) δεν είναι ούτε προς το πρόσωπο ούτε προς το μαγαζί αλλά για την πράξη (παράβαση). Και κάτι άλλο πολλοί από εμάς έχουμε "παραχωρήσει" μέρος της γης μας για να γίνουν δρόμοι ή γενικά κοινόχρηστοι χώροι αν αρχίσουμε και τα παίρνουμε πίσω τότε θα πρέπει να ξαναχτιστεί όλος ο Δήμος.
    Όσο για το Αυτιάς, Ευαγγελάτος νομίζω ότι με αδικείς γιατί ούτε με πληρώνει κανένας για να γράφω τις αλήθειες και τα προβλήματα και ούτε διαθέτω τους ένστολους μπράβους και φρουρούς να με προστατέψουν.
    Όσο για την νεολαία και εκεί κρατώ μικρό καλάθι ίσως η επόμενη γενιά γιατί η σημερινή νεολαία χμ χμ χμ (πρόσεξε δεν λέω ότι αυτή φταίει) αλλά εντάξει συμφωνώ 100% να ξεκολλάμε από τους τους Αγίους και την ψευτό θρησκευτικότητα μας και άλλα ανούσια του χτες αλλά δεν είναι ανάγκη να φτάνουμε στα άλλα άκρα μόνο Τζούλια Αλεξανδράτου, φραπέ, κόντρες και γραψηαρχιδισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το paggeosos δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου και αν τα εντοπίζουμε. Πάντως η σάτιρα επιτρέπετε!
Απαγορεύονται αυστηρά τα Greeklish και διαγράφονται.
Παράκληση
Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε μικρούς ελληνικούς χαρακτήρες! Σας διαβάζουν πιο εύκολα!
Καλό επίσης θα ήταν να χρησιμοποιείτε το μικρό σας όνομα ή κάποιο ψευδώνυμο και όχι απλά ανώνυμος , για ευκολία των διαλόγων μεταξύ χρηστών. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για το σχόλιο!

facebook